2021/12/27

پا ئەز حەز ژ (سەروكێ حكومەتێ) ناكەم!!

 عبدالرحمن بامەرنی

ئەز دا نڤیسم ئەز حەز ژ سەروكێ حكومەتێ ناكەم، ژبەركو نە ژ حزبا منە؟ لێ دا مانشێتێ نڤیسینا من درێژ بیت و من كورت ڤەبری و پێدڤی چ ھێڤە و وێڤەیا ناكەت، ژبەركو ئەز كوردم و سروشتێ مە كوردان یێ ھوسانە، دەما ئەم حەز ژ كەسەكی نەكەین، خوە ئەم حەز ژ دیكل و مریشكێن وان ژی ناكەین.
دێ ئێكسەر چمە ناڤ بابەتێ خوە، ئەو ژی چەند جاران من گوتارێن دكتورە نەوال سەعداوی كرینە كوردی و من د (روانگە و رەخنە)دا بلاڤكرینە، ناڤەرۆكا وان گوتاران ژی تشتێ جوان بوو و ل سەر ژیانا كوملگەھی یا رۆژانە بوو و ئەز وەك خواندەڤانەك، ھەر تشتێ ئەز دبینم نزیكی كومەلگەھێ مە بیت یان یێ جوان بیت، ئەز حەزدكەم بخوینم و جارنا حەزدكەم كەسێن دی ژی بخوینن، ھەر وەك بابەتێ مەریوان ھەلەبچەیی من بلاڤكری، كو زێدەتر نزیكی تێكستەكێ ئەدەبی بوو، لێ پەیامەك بوو، ژ بۆ گەلەك كەسان ئەڤێن ھەستا نەتەوایەتی لدەف كێم و بتنێ ل دەلیڤە و پارییان دگەرن و بابەتێ وی، نە نزیك و نە دوویر چ گرێدان ب حیجابێ ڤە نینە.
دا بزڤرم بابەتێ خوە و مانشێتێ من بۆ ڤێ نڤیسینێ ئینای، ئایا ئەز مامەلێ دگەل سەروكێ حكومەتێ بكەم و بریارێن خوە ل سەر وی بدەم كا سەر ب چ حزب ڤەیە و كورێ كێییە و چ عەشیرە یان ئەز بریارێن خوە ل سەر حكومەتا وی بدەم وەك ئەرك و ماف، دوویر ژ وی و كەساتییا وی و كا ئەو چ ھزر بكەت؟ ھەمان تشت بۆ (د. نەوال سەعداوی و مەریوان حەلەبچەی) و ھەر كەسەكێ دی، ئایا ژبەركو تێبینی ل سەر وان، ژبەركو فكرا وان دژی ئیسلامێ یە؟ ئایا ئەگەر تشتەكێ جوانێ وان ب بەرچاڤێن من كەفت، نەخوینم، ژبەركو فكرا وان نە دگەل منە؟!
باشە ھەمان پرسیار بەلێ ب رەنگەكێ دی، ئایا ژبەركو ئەوێ ڤاكسینا كورۆنایێ دروستكری، فكر كافرە و نە موسلمانە، ئەز ڤاكسینێ نەدانم؟ ھەمان پرسیار جارەكا دی بۆ دروستكرنا كارەبێ و بۆ ترومبێلێ ئەڤا لێ سیار دبم و لیستە یا درێژە ژڤان پرسیاران و دا ژبیرنەكەم ژی، د نڤیسنێ و رەخنە گرتنێدا ئەم مامەلێ دگەل تێكستی دكەین و نڤیسەر لدەف مە نە گرنگە و ئھا ئەڤە یا دروستە؟!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://www.facebook.com/groups/rwangeurexne/posts/4943891865649010/
http://rwangauraxna.com/ba/detail.aspx?IDNews=5091

ليست هناك تعليقات: