2021/12/27

ئەم پێدڤی دروستكرنا شاكارێن ئەدەبینە؟!!

 عبدالرحمن بامەرنی

شاكار وەك زاراڤ بۆ كارێن گەلەك باش و جوان دھێت و مەبەستا من ژی، ئەز پێ بەحسا ئێك ژ كارێن جوان بكەم و ئەگەر زێدەتر بەحس بكەم، بەرییا چەند سالان بوو من رۆمانا (عومەر دەوران) یا ب ناڤێ (سیتاڤا تاریێ) خواند، كو ژ لایێ رێڤەبەرییا چاپ و بالاڤكرنێڤە ھاتبوو چاپكرن و (ھزرڤانی) ژ لاتینیێ ڤەگوھساتبوو پیتێن ئارامی و ئەو بۆ من ئێك ژوان رۆمانان بوو، كو من حەژ خواندنا وێ كری و رەھوانبێژی و زمان و روودان و سەرھاتییا رۆمانێ تێرا وێ چەندێ ھەبوون، ئەز نڤیسینەكا رەخنەیی ژی ل سەر بنڤیسم و بلاڤبكەم، ئەڤە بخوە پرۆژێ من یێ نڤیسینێ یە ل سەر رۆمانا دەڤەرا بادینان و ئەگەر نەچیتە دبن بوارێ پەسنێدا، تا نوكە من ل سەر 24 رۆمانێن دەڤەرا بادینان نڤیسین ھەنە و تا دەرگەھەكێ چاپكرنێ بۆ ڤەدبیت.
دا ڤەگەرم سەر بابەتێ خوە یێ من مەبەست پێھەی، ل ئێك ژ چالاكیێن ئێكەتییا نڤیسەران بوو، خودانێ رۆمانا سیتاڤا تاریێ ژی دناڤدابوو و دگەل سلاڤ و پرسیاركرنێ، گوت من رۆمانەكا نوی یا ھەی و من ھێشتا چاپ نەكریە و حەز دكەم بخوینی؟ كێشا من دگەل رۆمانێ د درێژاھییا وێدا بوو كو ژ 95337 پەیڤا پێكدھات و دیسان دگەل رێنڤیسێ، كو ئەو ب پیتێن لاتینی دنڤیسیت و ئەز ل خواندنا وێ یێ كوھم!
گوتە من بدلێ خوە بخوینە و دێ (ورد)ی بۆ تە فرێكەم، بۆ خوە بكە پیتێن ئارامی و من ئەڤ چەندە كر و من بۆ خوە دانا، د ماوێ ھەیڤەكێدا خواندنا وێ ب دووماھی بینم، ژبەركو ئەگەر ببیتە پەرتووك ب قەبارێ ناڤین دێ ژ 300بەرپەران دەرباز بیت. من رۆمان وەرگرت و ل مالێ و پشتی شیڤ خارنێ ل سەر لاپتوپێ خوە، من دەست ب خواندنا وێكر و تا دەمژمێر 12:30ی شەڤ من نیڤا وێ زێدەتر خواند و د شەڤا دوویێدا، من رۆمان بدووماھی ئینا و چەند لاپەرێن دەستپێكێ ئەز لێ ڤەگەرییامڤە، ژبەركو تەكنیكا نڤیسینێ یا جودابوو و من تێبینیێن خوە ژی بۆ نڤیسان و بۆ فرێكرن.
ئەز زێدەتر ل سەر ڤێ رۆمانێ ناراوەستم یا من مەبەست پێھەی، بوچی ئەم خوە ل شاكارێن نڤیسینێ نەكەینە خودان؟ بوچی وەك دەڤەرا بادینان كو ھەر دەم ئەم دبێژین پەرتووكخانا مە یا لاوازە و مە خواندەڤا نینە، ئایا ئەگەر ئەم پشتەڤانیا ڤان كارێن جوان بكەین و پەرتووكێ وان بۆ چاپ بكەین، بلا ل سەر بنەمایێ حزبی و ھەڤالینیێ نەبیت ژی، خوە ئەم دێ رەوشا خواندن و نڤیسینا ڤێ دەڤەرێ پێش ئێخین؟!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://www.facebook.com/groups/rwangeurexne/posts/4967811353257061/

ليست هناك تعليقات: