2023/04/05

سیاسیێن مە دەرچوویێن یاریكێن مە یێن زارۆكینیێ نە!

 

عبدالرحمن بامەرنی

د زارۆكینیێ دا مە گەلەك جورێن یاریان ھەبوون، ئێك ژوان یاریا، ئەگەر مە ڤیابا بابەتەكی بەحس بكەین و مە زانیبا دێ گلیزانكێن ھندەكێن دی پێڤەبن، برەنگەكێ نە راستەخو مە بابەتێ خوە دئینا زمان، رێك وەك ئەڤا دێ نوكە بەحس كەم، ژبەركو من دڤێت پەیاما خوە بگەھینم، چاوا و دێ ژ كێ گریت و ژ كێ ناگریت، لێ یا ئەز ژێ پشت راست، گەلەك سەرساخ ژی دەرباز نابن.
ھوسا من خاندبوو، زەلامەك چوو دەف ھەڤسوو(جیران)ێ خوە و گوتێ: "جیران ئەگەر تە قەد وەریسكەك ھەبیت كەرێ خوە پێ گرێدەم؟"، جیرانێ وی گوتێ: "پێدڤی چ قەد وەریسكان ناكەت، بتنێ ھندەك لیڤنان بكە، كو كەر ھزر بكەت تو یێ وی سەرھەڤسار دكەی و ب سنگەكی ڤە گرێدەی و تەمام". كابرا ژی چوو ھندەك لڤین كرن، ھەروەكو كەری سەرھەڤسار دكەت و ب سنگی ڤە گرێدا و دیت كەر ژ جھێ خوە نە لڤی، ھەر وەكو جیرانێ وی گوتیێ. گەلەك كەیفا وی ھات و چوو نڤست تا لێبوویە سپێدە و دەما رابووی دا بچیت كەری بەتە سەر شولی، ھندی ھاتێ كەر ژ جھێ خوە نە لڤی، ئینا چوو دەف جیرانێ خوەڤە و گوتێ كەرێ من ژ جھێ خوە نالڤیت، جیرانێ وی گوتێ دێ ھەرە ھەڤسارێ وی ژ سنگی ڤەكە، كابرای كرە كەنی و گوتێ، ئێ نێ چ ھەڤسار و سنگ نینن، بتنێ ئەز و تو دزانین، جیرانی گوتێ راستە ئەز و تو دزانین، بەس ئەو كەرە ئەو نزانیت!
مەبەستا من گەلەكا كویر و دویر نینە، ئەرێ بتنێ وەك پرسیار، خوە ئەگەر بەرسڤ ژی نەبیت، ئایا ئەم دشێین ھزر بكەین یان نە؟ كو دراستیا خوەدا ئەم ل سەر گەلەك تشتان یێن راھاتین، ھندی یێ لدەف مە ھاتینە دوبارە كرن و ئەم یێن پێ ھاتینە تەلقینكرن و ژ مەڤە ئەو تشتە دروستن، وەك وی كابرایێ درەو دكرن و ھەمی لدویڤ درەوا وی چووین، پاشی وی بخوە ژی باوەر ژ درەوا خوەكری، دەما بابەت گەلەك بلاڤبووی!! ئەڤ بابەتێ من ژی، رێك من بەحسا سیاسەتێ یە، لێ نە ھەمی سیاسەتێ، بتنێ ئەو بابەتێن گرێدایی خزمەتكرنا خەلكی بن، ژبەركو ئەڤێن دی ژ تاقەتا منەكێ نڤیسەر زێدەترن.
------------------https://www.facebook.com/photo/?fbid=10218189051918094&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: