2023/04/05

بابێ من و بابێن وان!!

 وەرگێران: ع. بامەرنی

بابێ من د ژیێ (45) سالیێدا ھەڤژینی پێكئینا و دەما خودێ ئەز دایم، تەمەنێ وی (49) سال بوون. بوویە ھەردەم من ھزردكر كو جوداھیەك دناڤبەرا من و ھەڤالێن من یێن قوتابخانێدا ھەیە، بابێ من پرچا وی یا سپییە و د تەمەنێ باپیرێن واندایە. بەلێ ھەستا بۆ من نەخوشتر، ترسا من ژ وێ چەندێ بوو، ئەز وی ژ دەست بدەم و ھێشتا ئەز یا بچیك، كو سێوی بمینم..
بیرا من دھێت ل تەمەنێ نەھـ سالیێ و ژ رەجفكێن ترسێ من دكرە گری و من گوتە بابێ خوە: "ئەز دترسم تو بمری".. ئەز ھەمبێز كرم و گوت: "ئەز نەشێم سوزێ بدەمەتە كو ئەز نامرم.. بەس یا ئەز دشێم، دێ سوزێ دەمە تە، كو ئەز تە پەروەردە بكەم و بشێی پشت بەستنێ ل سەر خوە بكەی"..
د سەر ڤێ چەندێ را، تارمایێ ترسێ كو ئەو بمریت ھەردەم بدویڤ من ڤەبوو.. من ھەردەم ھزردكر، بەری ئەز زانكویێ بدووماھی بینم، ئەز دێ وی ژ دەست دەم.. ئەڤ ھەستە ژی ھەر زێدەتر لێدھات، چەند نەخوش كەفتبا و تەندروستییا وی تێكچوبایە..
ئەز دترسییام نەخوشییا پەنجەشێرێ بھێتێ و ئەو بۆ ماوەكێ درێژ ھەڤكرییا ڤێ نەخوشیێ بكەت.. ئەز دترسیام ئەو لدەف من ھەست ب ئێشانێ بكەت و من شییان نەبن ئەز بۆ وی چ بكەم.. یان من شیانێن پارێ چارەسەریا وی ڤێنەبن..
دیمەنێ مامێ كەمالێ پیر و ئەو ل سەر تەختی یێ درێژكری و نالینێن وی چ جارەكێ ژبیرا من نەدچوون.. بابێ من ژی د نڤێژێن خوەدا ھەردەم لاڤان دكرن، كو ئەو بمریت و ھێشتا تەندروستییا وی یا باش و ل سەر پێن خوە.
بۆ ماوێ 25 سالان، ئەڤ ترس و خەونێن نەخوش بدویڤ من ڤەبوون. لدووماھیێ بابێ من د تەمەنێ ھەشتێ و چار سالیدا وەغەر كر و ئەز گەھشتبوومە سیھـ و پێنج سالیێ و چ جارەكێ ھەڤركیا مرنێ نەكر، كو ھیڤییا وی ئەو بوو.. بەری سێ رۆژان ژ مرنا خوە، نەخوشیەكا سڤك ھاتێ، ئەبەد من ھەست نەدكر كو ئەڤە نەخوشیەكا گران بیت.. درۆژا مرنا خوە ژی دا، من تێشت یا دگەل خاری، وەك ھەمی رۆژێن بێھنڤەدان ئەم وە دكەین و پشتی ھینگێ ب دوو دەمژمێران گیانێ خوە ژ دەستدا.
ژ ڤێ تاقیكرنێ و چەند تاقیكرێن دی ئەز فێر بووم، گەلەك ژوان تشتێن دژیانا خوەدا ئەم ژبەر نە ئارام دبین، چ جارەكێ روونادەن، پرانییا نە ئارامیێن قوناغا سنێلەییێ و گەنجاتیێ ھیچ راستی ژبۆ نینە.. ئەم دشێین ژی وان ترسان ژخوە دویر بێخین، دەما ئەم ئێدی ھزرێ تێدا نەكەین.. ئەز فێربووم ژی، ئەز ل سەر تشتەكی خەمگین نەبم، كو من شیانێن گوھورینا وی نەبن.
ـ جەلال شایب، ژ مالپەرەكێ عەرەبی ھاتیە وەرگرتن.
-------------------
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10218052360580896&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: