2023/04/05

شانازیێ بتە دبەم باب!

 و، ئا. بامەرنی

شارلی شابلن، ناڤدارترین كەسێ كومیدی د مێژوویا سینەمایێ دا، ھوسا گوت: دەما ئەزێ بچیك، ئەز دگەل بابێ خوە چوومە پێش نمایشەكا (سیرك)ێ، ئەم ل سرایێ راوەستیاین بۆ برینا پلێتا چوونا ژوور و ل بەر سینگا مە خێزانەك بوو ژ شەش كەسان پێكھاتبوو و زارۆك و دەیك و باب، وەك دیار ژی دھەژار بوون، جل و بەرگێن وان دكەڤن لێ د پاقژ بوون، كەیفا زارۆكان ژی گەلەك ھاتبوو، ژبەركو دا چینە پێش سیركێ.
دەما دوورا وان ھاتی، باب چوو بەر پەنجەرا فروتنا پێلتا بۆ كرینێ و پرسیارا بھای كر، دەما كارمەندێ فروشتنا پلێتا بھا گوتیێ، زڤری و تشتەك گوتە ھەڤژینا خوە و نیشانێن شەرمێ لێ دیاربوون! من دیت بابێ من بیست دولار ژ بەریكا خوە دەرئێخستن و ھاڤێتنە عەردی و پاشی خوە چەماند و دەستێ خوە ل ملێ وی زەلامیدا و گوتێ، ئەڤە پارێن تەنە یێن ژتە كەفتین! وی زەلامی سەحكرە بابێ من و چاڤێن وی تژی روندك بوون و گوت سوپاس!
پشتی ئەو چووینە ژوور، بابێ من دەستێ من كێشا و ئەم ژناڤ سرایێ دەركەفتین، ژبەركو بتنێ ئەو بیست دولار ڤ وی ھەبوون! ژ ھینگێ وەرە ژی ئەز شانازیێ ب بابێ خوە دبەم، ژبەركو ئەو دیمەن جوانترین تشت بوو، من دژیانا خوەدا دیتی، گەلەك ژ وێ جوانتر ئەگەر من ئەو نمایشا سیركێ دیتبا.
-----------------------https://www.facebook.com/photo/?fbid=10218193931760087&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: