2023/04/05

ناما كچەكێ بۆ دایكا وێ!

 و، ع. بامەرنی


دایكەك چوو دژوورا كچا خوەڤە و بتنێ نامەك ل سەر تەختێ وێ دیت و ب دەستێن رەجفی، ئەو نامە خاند، تێدا ھاتبوو:
دەیكا من یا خوشتڤی.. ب لێبورین و مخابنیڤە دێ بێژمە تە، ئەز دگەل ھەڤالێ خوە یێ رەڤیم، من حەژێكرن و ڤیانەكا دروست یا دگەل وی دیتی، ئەو دگەل من گەلەك یێ باشە و ئەڤە سێ ھەیڤە من شوی پێكری، نە بتنێ ئەڤە ژی، بەلكو نوكە ئەز یا ژێ بدووگیانم!!!
وی یا گوتیە من: ئەم دێ دژیانا خوەدا د كەیف خوش بین، مە بریار یا دای تا مرنێ پێكڤە بین و ئەم دێ گەلەك زارۆكان ئینین و ئەڤە خەونا منە. تشتەكێ دی ژی، وی یا گوتیە من كو ماددێن بێھوشكەر چ زیان تێدا نینن و ئەو خوشیەكا مەزن ژ كێشانا وان دبینیت و سوزا بۆ من دای، كو ئەو جارەكا دی نە چیتە دزیندانێ ڤە، پشتی كو جارەكێ ب تومەتا كوشتنێ ھاتیە حوكمكرن و ژێ رەڤی، پشت راست بە دادێ، ئەم دێ بۆ وی ل چارەسەرییا نەخوشیا ئیدێ ژی گەرین..
دایكێ دلێ خوە نەھێلە و ئەز یا مەزن بوویم و نوكە ئەز 18 سالم، یان كو ئەز دشێم خوە برێڤە ببەم، ئەز دێ سەرەدانا تە ژی كەم و دێ نەڤیێن تە ئینمە دەف تە!!
تێبینی: دایكێ، ئەڤا من گوتی ھەمی بۆ ترانێ بوو و نوكە ئەز یا ل سەر بانی، بتنێ من دڤییا بێژمە تە، كو دژیانێ دا گەلەك تشتێن نەخوشتر یێن ھەین ژ ئەنجامێ تاقیكرنان، دادێ ئەز یا ساقت بوویم و مایمە ل پولا خوە..
دایكا دلێ وێ خوە ل سەر سەدێ لێددا و دگەل شوكورا خودێ، گوت: ئەلحەمدوولیللا باشبوو دەركەت وەنە، یا رەبی تو چ جارەكێ ناجح نەبی ژی.
وەرگرتیە.
------------------https://www.facebook.com/photo/?fbid=10218143135170204&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: