2010/12/23

دوماهى بو پیاسێن نه‌ ژ دل

ئادار 2005 

بو عه‌وران شعر هاتینه‌ نڤیسین 
ژ گرگرا عه‌وران خه‌لك فێرى عشقێ بویه‌
ل بیرێن من 
هه‌ر سال خه‌ون ب نڤێژێن بارانێ ڤه‌ دهێته‌ دیتن
خه‌لكێ ب ده‌ستێن شێخان ڤه‌ ماچى دكرن!
ل گوندێ مه‌
كونزڤیركا شێخان هه‌بو
خه‌ونێن وان ل گوندێن دویرێن دویر ژى
بارێن داران دجه‌ماندن
شێخ و 
شلێخ بون
شێخ چوون و خه‌ونێن وان دگه‌ل بایى چوون
شلێخ هاتن و یێن وه‌ك شێخ زانایى
بو تبه‌ركى و به‌رده‌ڤێ شیرى
چار ئایه‌ت بخوڤه‌ دخاندن
چارێن دن ژى ددویڤ خوه‌ را دبه‌زاندن
 بو بێده‌نگیێ و ته‌مبه‌لیا هزركرنێ
بو پێترانكیا دومدرێژ 
ئه‌ز ڤه‌دگه‌ریام
ئه‌ز دخشیام و من خوه‌ دگرت
ژ ناخێ خوه‌ و 
ژ ناخێ ته‌
ژ ناخێ ئه‌وێ ب نڤشتوكا ئه‌م دنڤاندین
زاروكینیا مه‌ پێ نڤاندى و 
ئه‌م ژێ هیبوینه‌ ماچا 
ئه‌مێ ژ ماچا حه‌مه‌ر و هزره‌تا مه‌ ماچ
ماچ
من دناڤ كه‌لهه‌كا بلندا ئاسێ دا خه‌یال دكرن
ئه‌فسانه‌ یه‌..!
گوتن دڤێت دوعا لێبورینێ ژ چیا بكه‌ى
ئه‌ى دوعا 
ده‌نگێ من بلند بكه‌
بلند تر ژ عه‌وران
بلند تر ژ ستێران
من هه‌ناسه‌یه‌كا درێژ دڤێت
خه‌ونێن من دڤێن
ل دویرى پێترانكیێ بچه‌رن
گه‌ر قه‌ده‌ر بو چه‌ند سالى رابردوو
یارمه‌تیم بدا
من شیعرێكم نه‌ نوسیوه‌ و 
ئێستا له‌ بیرم دێ
شیعرێكه‌ بونى زیكرى زاكیرانى لێ ده‌فرێ و 
بونێكى ناموى داپوشیوه‌ و 
خه‌ریكم ئه‌و شیعره‌ بو مردن نه‌مێنێ و
به‌ نوسینێكى قه‌ده‌ر هێمنى وشه‌كانت بدوزمه‌وه‌  
ئه‌و شیعره‌ له‌ گه‌ل شه‌وه‌ شه‌رابێك 
له‌ ناو پێكه‌كانى عیشق دا زیندوبكه‌م
من حه‌زم له‌ وشه‌كانت هه‌یه‌ و 
سه‌به‌تێكى پرى عه‌شقن
وه‌ره‌ بو سه‌فه‌رى عشقى خه‌یال
شه‌وێكى شه‌راب دروست بكه‌ین
شه‌وه‌ شه‌رابێك بو میوانكردنى 
ژماره‌یه‌كى زور له‌ وشه‌كانى ره‌نگا و ره‌نگ
شیعره‌كانى من
ئه‌یانه‌وێ له‌ وشه‌كانى رابردوو
له‌ هه‌موو سایته‌كانى جیهان ده‌رئه‌كه‌ون و
خویان ته‌لاق بده‌ن
شه‌وێكى خوش و به‌ مانایى شه‌وى شه‌راب
به‌ گوناهى عیشق هه‌موو شتیان 
قوربانى پیاسه‌ى نا وه‌ختى شه‌قامه‌ درێژه‌كان بكه‌ن..
پیاسه‌ درێژه‌كان
ئه‌ى جوانترین نهێنى له‌ ناو پیاسه‌كان دا
ئه‌ى جوانترین توره‌بون
وه‌ته‌ن ئه‌ى وه‌ته‌ن
ئاى نیشتیمان 
چه‌ند جوانه‌ نیشتیمان له‌ ناو نهێنیه‌كانى پیاسه‌ دا 
من هه‌ر بو ته‌ حه‌ژ پیاسێن ره‌نگا و ره‌نگ دكر
من حه‌ژ پیاسێن به‌ر دریایى دكرن
په‌یڤ دكرنه‌ وێنه‌ و 
وێنه‌ دكرنه‌ په‌نجه‌ره‌یێن شیعرى
شیعر بو ماچه‌كا جوانا نه‌ بشكفتى و
سینگه‌كێ بیر ل حه‌مه‌ربونێ دكه‌ت
من هه‌ر بیر ل سترانه‌كا هاڤى یه‌
چیروكا كچه‌كا ژ كچینیا خوه‌ زیز بوى
قه‌ده‌رێ بو ده‌ست نه‌داى
هیزارا بویكینێ بو بكه‌ته‌ دیارى
ژ بونا چیروكێن ئه‌نفالا 
ژ بونا ئیمزایێن بوینه‌ قوربانى چیروكان 
ژ بونا عشقه‌كا دناڤ جاده‌كا درێژا پیس دا
ركمانه‌ دگه‌ل كه‌ناسى كرى و 
ب فیتكا پولیسه‌كێ هاتن و چوونێ
ئه‌و جادده‌ ژ بێده‌نگیێ ڤه‌جنقاندى
ببورن بو هه‌ناسه‌یێن كورتێن نه‌ڤییاین سه‌راڤ ببن
بو پیاسه‌یێن نه‌ ژدل
بو شعرێ و
دگه‌ل شعرێ و
مانا شعرێ....



ليست هناك تعليقات: