2010/12/10

تو مانشێتێ شیعره‌كێى





ئه‌و شه‌ڤێن
 ستێر دناڤ عه‌وران دا سه‌مایێ دكه‌ن
رستا نهێنیێن من
دناڤ خه‌ونێن خوه‌ یێن ئالوز دا
دكه‌یه‌ نامه‌!
ژیان دناڤ خه‌ونان دا، جوانه‌
نێزیكه‌ چاڤێن من بو چاڤێن ته‌ شێت ببن
ئه‌زێ دخه‌ونێن ته‌ دا مانشێتێ شیعره‌كێ دبینم
تو یا دهزرێن من دا
تو، به‌رپه‌ره‌كێ سپى و نه‌ نڤیسایى
به‌ده‌نا ته‌ پره‌ ژ بێ ده‌نگیێ و تو یا دمندا دحه‌لهى..
ئه‌زێ دكولانێن باژێرێ خوه‌ دا
سه‌ما به‌رزه‌بونێ دكه‌م
ل قولاچه‌كێ، ل سه‌ر مێزه‌كا بتنێ
دگه‌ل خوه‌ و بێده‌نگیێ
ئه‌زێ دپه‌رداخێ خوه‌ دا سه‌رو بن دبم
په‌یڤه‌ك ژ من و په‌یڤه‌ك ژ ته‌
ئه‌زێ ماچه‌كێ دبنێ شوشه‌یێ ڤالا دا
هه‌مبێز دكه‌م
(چزى ڤیزیه‌كا) دگوهێن مندا
زه‌نگه‌كێ دوباره‌ دكه‌ت!
نوووووش
بو خه‌ونێن ته‌ یێن دوباره‌ خو فێرى عه‌شقێ دكه‌ن
ل سه‌ر مێزه‌یێن دى
ل نێزیك
به‌رپه‌رێن من یێن قرمچاندى و
نه‌بوینه‌ شیعر
هێشتا باى ئه‌زمونا خوه‌ بو عه‌وران نه‌ ده‌ركریه‌ و
پسیارێن دهێنه‌ كرن
كه‌نگى دێ بیته‌ هولكا باى و
كه‌نگى دێ شانوگه‌ریا عاشقان هێته‌ نمایش كرن
دبه‌رپه‌رێن شاعیره‌كیدا
ده‌نگێ عه‌وران موزیكا عه‌شقێ یه‌ و
د هناڤان دا
قومار ب په‌یڤان دهێته‌كرن
د به‌ریكانا ره‌نگان دا
هه‌ر گاڤا وه‌رزێ پایزێ گه‌هشتێ و
خه‌ون ب ماچان ڤه‌ هاتنه‌ دیتن
بو وه‌رزێ وه‌راندنا به‌لگا و
عاشق هاتنه‌ رویسكرن
دبیته‌  دوماهى بو نڤیسینا شعرا  و
دوماهى پیاسێن نه‌ ژ دل
و هێژ به‌رپه‌رێن من یێن نه‌ نڤیسى
یێ كینێ
ژ چاڤێن ته‌ دهه‌لینن
هێژ ئه‌زێ شه‌هوه‌تێ دچاڤێن ته‌ دا دبینم
هێژ ئه‌ز و په‌رداخێ لبه‌ر سینگا من
یێ خوزیا بو ماچان رادهێلین
هه‌ر ژ وێ روژا
ته‌ نهێنیێن خوه‌ داقوتاینه‌ به‌ر من!
دكه‌لا ئاریانا مێیاتیا خوه‌ دا
رستا گونه‌هان دناڤ نهێنیێن خوه‌ دا دكه‌یه‌ نامه‌
هه‌ر شه‌ڤ ل به‌رامبه‌ر ستێران
په‌ردا ل سه‌ر كچینیا خوه‌ رادكه‌ى و
من هوى دكه‌یه‌ نڤیسینا دگه‌ل ده‌نگێ عه‌ورا و
 روژیێن خوه‌، بمه‌ دشكێنى..
بوچى؟
بتنێ ئێك پسیار یا خوه‌ ژ من ڤه‌دهێلیت و
په‌یڤێن من خو لێكناده‌ن تێدا ببنه‌ شیعر
 بوچى: ژ ڤى باژێرێ پرى مروڤ
دیتنا من بتنێ
 ته‌ بو خو نێچیر دكر؟!!

ليست هناك تعليقات: