2010/12/10

شه‌ڤه‌كا پایزى





ل ئێڤاریه‌كا خه‌موكى
عه‌ور دگه‌ریان..
باى رادهێلا عه‌ورا و ئه‌ز ل سیبه‌را خوه‌ دگه‌رهام!
ته‌مبه‌لته‌رین گه‌روك
سیبه‌را من باى دبر و
باى دگه‌ل خوه‌ هه‌مى تشت رادكرن
رادهێلا به‌لگا و دار رویس دكرن
بایه‌كێ بێ ره‌حمێ ب گڤه‌ گڤ
به‌رپه‌رێن من
 پێكدا د دان
په‌یڤێن من دگه‌وریا مندا ئاسێ دكرن..
هشكه‌ قه‌له‌مه‌كێ كه‌تیه‌ به‌ر پێلێن پایزه‌كا بێ ره‌حم و
حبر تێدا زوها بوى
نه‌ به‌ره‌ڤانى ژ په‌یڤێن من دكر و ل سیبه‌را من دگه‌ریا
نه‌ پایز دكره‌ وه‌رزێ عه‌شقێ و
چ به‌لگێ ب تاكه‌كى ژى ڤه‌دما
 د وه‌ریا..

دگه‌ل دوماهى هه‌ناسه‌
دوماهى نڤیسین و دوماهى عه‌شق
د بومه‌ گه‌روك و ل سیبه‌را خوه‌ دگه‌ریام
بروژییێ
 نڤیسینا شیعران بوم
بروژییێ، عه‌شقێ!
شیعر و عه‌شق و شێتاتى
ب تبلێن خوداوه‌ندێ عه‌شقێ من دنڤیسا
من دوماهیك وه‌رز بو عه‌شقا خوه‌
بره‌نگێن ڤه‌بویى
دوماهیك هێما بو نڤیسینێن خوه‌
به‌لگێن زه‌ربویى
دوماهیك ره‌نگ
به‌رى بهێته‌ شێلى كرن
دوماهیك به‌لگ
كه‌تیه‌ به‌ر پێلێن بایێ پایزه‌كا رویس
پایزه‌كا ژ رویساتیێ تێر نه‌بوى
شعر رویس كرین
دار رویس كرین
شعر فێرى ماچا و ره‌نگان كرین
من هه‌مى كرنه‌ دپێكى دا و
دگه‌ل پیربونا ره‌نگان
شكاندنا روژییان
هه‌میا پێكێ خوه‌ ل پێكێ من د دا و
دگوتن بو پیربونا ره‌نگان
نوووووش....

ليست هناك تعليقات: