2022/12/25

ئەو فلمێ ئەز لێدگەریام (بووكا بارانێ) بوو

 

عبدالرحمن بامەرنی

دێ كورتییا فلمی بەحس كەم، شەرێ داعشە و ژن و مێرەك سەماكەرن، ھونەرێ مللی، مێر پێشمەرگێ كەڤن بوویە و ژێ دھێتە داخازكرن بەرەڤ بەرەڤانیێ بچیت، دبێژیت ئێدی من كارێ خوە یێ ھەی، لێ فەرماندە دبێژیتێ ئەگەر ئەم بەرەڤانیێ ژخوە نەكەین، تیرورستێن داعش، دێ ژن و كچێن مە ل بازارێن مووسل و رەقایێ كەنە كەنیزە و فروشن! ئەڤ ئاخفتنە تێرا وێ چەندێ ھەبوو بەرەڤ بەرۆكێن شەری بچیت و ھەڤژینا خوە و كورێ خوە بھێلیت، لێ شەھید دبیت! ھەڤژینا وی شوی ب برایێ وی دكەت، بێی كو ئەڤ ھەڤژینیە یا دروست بیت، بتنێ بۆ بەرچاڤێن خەلكی و دەیك و بابێن زەلامی و دا ژن بشێت زارۆكێ خوە جوان پەروەردە و مەزن بكەت، دناڤبەرا (ھەژارییا شەھیدی ل كوردستانێ، پیتەپێنەدانێ ب خێزان و خوشكرنا ژیانا وان، ھزرێن گەنی یێن دەولەمەندان، سەمایێ، گورستانێ و ئایندەكێ نەدیار و حەزێن مرۆڤی بۆ ژیانێ، دەركەفتنا مێری كو نەھاتبوو شەھیدكرن و بدیلی(ئێخسیری) كەتبوو دەستێ داعشان). من رێك بەحسا فلمێ بووكا بارانێ یە، ژبەركو دڤی فلمیدا من سنعەتكاری نەدیت. ئەگەر برەنگەكێ دی بێژم، ژبەرێخوەدانا من و دیڤچوونا من بۆ تراجیدیایێن كوردی، ئێدی دەم ھات ئەم گوھورینان د ئاراستەكرنێن خوەدا بكەین، د پێشكێشكرنا گوتار و فلم و ھونەرێ خوەدا، راكێشانا چاڤێ جیھانێ بۆ خوە، ئەم وەك كورد، ئێدی چیرۆكێن خوە برەنگێن جودا، ھونەرییانە پیشانی خەلكی بدەین.
تشتێ بۆ من خوش ژ (بووكا بارانێ)، چاوان باران درژیێتە سەر عەردی و ئەو بخوە رێكا خوە ڤەدكەت، دفلمی ژیدا، ئھا بوی رەنگی روودانان ددانە دیڤئێك و ئەڤا ئەز دبێژم من بەحسا بینەرییا كوردی و ئاخفتنێن بەردیواركان نینە! من بەحسا بەحسا بینەرییا جیھانییە، ژبەركو ئێدی دڤێت پەیاما چیرۆكا مە دەربازی جیھانێ ببیت و ئەم ھونەرێ خوە و پەیاما خوە ژ لوكالییا دابونەریتان دەربازی دیجیتالییا جیھانیبوونێ بكەین.
ـــ تێبینی... ئەز دێ ڤێ رێزێ زێدەكەم، دیارە من پەیام دروست نەگەھاندییە، ئێك ژ فلمێن تژی ھونەر و جیھانی بوو، دەستێن وان ھەمان كەسان خوش یێن ب بەرھەمئینانا ڤی فلمی رابووین.
----------------------https://www.facebook.com/photo/?fbid=10217801252143342&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: