2022/12/25

كوردستان ێ حەیاتە...!

عبدالرحمن بامەرنی


من بتنێ نیڤ دەمژمێر ھەبوو و دڤیابا ب ترۆومبێلێ قەستا فەرمانگەھەكا حكومی بكەم و ڤەگەرم ڤە، یانكو ئەو نیڤ سەعەت دا برێكێڤە چیت، من 10 خولەك ژی دەستیری وەرگرتن و ھەر چاوا بیت وەك من دانایی چوومە فەرمانگەھێ و ژوورا چویمێ، بەرێ مندا ژوورەكا دی و ژبەركو وان پێش وەخت پەیوەندی بمن كربوو، یان كو ئەز گیرو نابم. ل وێ ژوورێ پەسەندەك دامن، ئەو نڤیسارا ئەز ژبەر چوویمێ ل ژوورا ئێكێ بوو و دەما دوان 3 خولەكاندا زڤریم، دەرگەھـ یێ داخستی بوو، كو دوو ژن و زەلامەك د وێ ژورێ ڤەبوون و من قەستا ژوورا برەخ ڤەكر و من پرسیارا وان كر، گوت یێن چووین نانی بخوون و دەمژمێر دروست 12ی نیڤرو بوو، یان كو دناڤبەرا تێشتێ و فراڤینێ دا بوو، من ژی گوتێ نان و نوكە؟ گوت ما نابیت نانی بخوون؟ من ژی گوتێ، بەلێ ھەمی مرۆڤ نانی دخون و بالندە ژی نانی دخون و مێری ژی نانی دخون و دەیناسوور ژی نانی دخون و كێشا مللەتەكێ بەخت رەش ھەمی ب نان خارنێ ڤەچوو.. چ خولیسەرییە و كوردستان چ حەیاتە!!
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10217424479084251&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: