2023/09/15

ئێكی ھوسا بەحسا بابێ خوە دكر

 و، ع. بامەرنی 


من بابێ خوە ل مالا پیران ھێلا و ل زڤرینێ و دەما ئەز دناڤ پاسێ دا، بیرا من ل دیمەنەكێ زارۆكینییا من ھات. ھەر چەندە بابێ من خواندنا خوە ب دووماھی نە ئینابوو و ھینگێ ئەز ل پولا چارێ سەرەتایی بووم، ماموستایی ژمە داخازكربوو ئەم وانێ دوبارە بنڤیسین و ئەز یێ ب نڤیسینێ ڤە مژوویل، ئاڤ ب ب وێ كاغەزێ دا رشت ئەڤا من وانە ل سەر دنڤیسی. من گەلەك كرە گری، ھەتا د بەر گریێ خوە را دخەو چوویم و دەما ژ خەوێ ھشیار بوویم ژی، من دیت بابێ من یێ ھەولددەت پێش منڤە بنڤیسیت، سەرەرای كو ئەو نڤیسینێ نزانیت، لێ دبینم یێ پیتان وێنەدكەت كا چاوان ل سەر پەرتووكێ ھاتین..
رەنگە ئەو دیمەن باشترین پالدەرێ من بیت، كو ئەز خواندنا خوە ب دووماھی بینم!
ئەز نەشییام بەردەوامیێ بدەمە چوونا خوە و من پاس راوەستاند و ئەز ڤەگەرییام مالا پیران دەف بابێ خوە، من دیت گەلەك یێ دكەتە گری، دەما من پرسیار ژێ كری كانێ بوچی دكەتە گری؟
گوت: ھندەكان گوتە من ئەو پاسا تو لێ سیار بووی ئەڤە بێھنەكە یا توشی روودانەكێ بووی و یا وەرگەریایی.
ئاخ باب ئەڤە دێ چەند جاران من رزگار كەیی.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10218361290583953&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: