2023/09/15

بەسراویەك: ھەلویستەكێ خەلكێ دھوكێ چ جارا ژبیرناكەم!

 عبدالرحمن بامەرنی


دگەریانێن مندا ل سەر بابەتێن سوشیالێ و تایبەتی ژی مالپەرێ فەیسبۆكێ، ئەڤ سەرەناڤێ عەرەبی ب بەرچاڤێن من كەفت ھەلویستەكێ خەلكێ دھوكێ چ جارا ژبیرناكەم (موقف لن انساه لاهل دهوك الطيبين)، دماوێ چەند دەمژمێران دا 767 كومێنت بۆ چبوون و 27 موشاركە و دەما ئەز ب وان كومێنتاندا چوویم و ئەڤێن ب بەرچاڤێن من كەفتین، ھەمیان بەحسا باشیێن خەلكێ دھوكێ دكر و ئەو بابەتێ ھاتیە بلاڤكرن، ھوسا بوو:
(ئەز دچوومە گەشتێ ل كوردستانێ و دوو رۆژان ل ھەولێرێ ماین و پاشی ئەز و خێزانا خوە بەرەڤ دھوكێ ڤە چووین، من پانزین ل ھەولێرێ كرە ترۆومبێلێ و دیارە ئەو پانزینە نەیا باش بوو، ل دھوكێ ترۆومبێلا مە خراب بوو، پاشی ئەم چووینە ھوتێلەكێ، فەرمانبەرەكێ ھوتێلێ دگەل من ھاتە سیناعێ و دا مامەلێ دگەل وان بكەت و كەس پارێ زێدە ژمن وەرنەگریت و دەركەت ترومبێلا من ب رۆژەكێ خلاس نابیت و وان سویچێن ترومبێلەكا دی دانە ڤمن و گوت ھەرە خێزانا خوە ببە گەشتێ، رۆژا پاشتر ترومبێلا من رادەستی من كرن و قایل نەبوون پاران ژی ژمن وەربگرن، تا ئەم گەشھتینە بەسرا ژی كو مالا وی كابرایی لێبوو، ناڤبەر ناڤبەر تەلەفونا من دكرن، كا ب سەلامەتی گەھشتم یان نە).
تاڤێرە ب كێم و زێدەھیڤە من بابەتێن وان كرە كوردی، یا من دڤێت بێژم ژوان ھەمی كومێنتان و رەنگە دێ بەردەوام ژی ھێن، ئەم دشێین دھوكێ بكەینە باژێرەكێ گەشتیاری و روویێ خوە یێ جوان نیشا خەلكێن دی بدەین، دڤێت ئەم خەلكێ دھوكێ ھیچ جارەكێ پارەی ل بەر چاڤێن خوە نەدانین، بەلكو پارە بخوە دێ لمە گەریێت و نمونا ڤی كەسێ ژ بەسرە ھاتی. رەنگە بتنێ ماندیبوونەكا چەند كەسان بیت، لێ ئەو شییا ریكلامەكا بێ بەرامبەر بۆ دھوكێ و خەلكێ دھوكێ دروست بكەت، كو رەنگە ب سەدان كەس دێ مفادار بن ژێ و ژ باژێرێن دی دێ قەست كەنە ڤێرە و پارێ خوە لدەف من مەزێخن.
یا من دڤێت بێژم عەقلیەتا گەشتیارییە و ئەڤ عەقلیەتە كەنگی پەیدا دبیت، دەما ئەم خزمەتا بێ بەرامبەر پێشكێش دكەین و خوش مرۆڤینییا خوە نیشا یێ بەرامبەر ددەین بێ (حیلە و تەشقەلە)، خوزی دگەل ڤێ چەندێ ژی لایەنێن ئەمنی ژی یێن سەیتەرا د ھاریكارتر بانە دگەل ئەڤێن ژ باژێرێن دی دھێنە دھوكێ.
لینكێ بابەتی ب عەرەبی https://www.facebook.com/.../pfbid0hyb2LkXZuybDd2MZFwoZ8z...
بۆ ھەر كەێ بڤێت ڤان كومێنتان بخوینیت.
-------------------------
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10218772581665973&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: