2018/08/14

دایكینی

ژ ئه‌ده‌بێ ئه‌نفالان

بەری ئەم ژ ئێك بهێینە ڤەقەتاندن، تەمەنێ‌ وی ژ هەشت حەفتیان دەرباز نەببوو.. ئەو ما ل زوزانا و ئەز بەرەڤ دەشتێ‌.. ئەو كەتە ناڤ دەستێن ژنبابێ‌ و ئەز كەتمە ناڤ دەستێن نوژداران.. ژنبابا وی، دەیكینی بۆ كر و دەیكا من، ژنبابی بۆ من..

ئەڤە خوە ل سالێن سیهاندا و دلوڤانیا دەیكینیێ‌ ناهێلیت، گیانێ‌ من بەرەڤ عەسمانان بچیت.. هەر پێنگاڤا ئەو بهاڤێژیت، ئەز دگەل ویدا مە و ئەز دزانم ئەو چەند پێدڤی منە..  پشتی سالەكێ‌ بتنێ‌ ل ئینانا من بۆ دەشتێ‌، قەدەرێ‌ بابێ‌ وی ژ دەشتێ‌ ژی پێداتر بر.. دبێژن بیابانێ‌ ئەو داعویرایە و ئەز ل دەشتێ‌ سنگە پێ‌ بوویمە و ئەو ل زوزانا دناڤ دەستێن ژنبابێدا..

ئەز دزانم ئەو چەند پێدڤی مەیە، ئەو پێدڤی دەیكەكا دروستە، بۆ لایە لایێ‌ و لوریكان بێژیت.. ئەو پێدڤی بابەكینە، خوە ل وان بكەتە خودان و بابینیێ‌ بۆ بكەت.. 

من ئەو هێلا  و هێشتا ب سەر پەپیكا نەكەفتبوو، بابێ‌ وان ئەو هێلان و چارەنڤیسێ‌ وی  ژیێ‌ وان باشتر نەبوو.. ئەز دكەمە ئەگەرێن وی و دبێژمێ‌ بلا تە خوە رادەست نەكربایە و ئەو دكەتە ئەگەرێن من و چاوا من پشتدا زارۆكێ‌ دوو هەیڤی!..

 ئەو چەند پێدڤی مە هەردووكانە و ژ هینگێ‌ وەرە، هەر دەما تاریێ‌ دەهمەنێن خوە ب سەر عەردیدا كێشان، جار ئەز خوە بەرددەمە عەردی و ل پشتا سەرێ‌ وی و تا ئەلندا سپێدێ‌ د هەلێت، نەفرەتا لخوە و قەدەرێ‌ دبارینم و لاڤان بۆ دكەم، ژیارا وی ژ یا مە باشتر بیت..  هەر شەڤا دبیتە گەرا وی،  چاڤێن وی ژ گریێ‌ سوور دبن و د وەرمن  و ئەز دزانم، ژیارا زارۆكێن وی چەندا سەختە و نەفرەتا لخوە و هەر تشتی دبارینیت..

من گوتێ‌:

ـ ئەو چەند پێدڤی مەنە، ئەو پێدڤی بابەكینە چاڤدێریێ‌ بۆ بكەت و ئەو پێدڤی دەیكەكا وەكی منە، ل بەر سینگا خوە ئارام بكەت و بنڤینیت..

 ئەوی دگوتە من:

ـ پێدڤییا وان بمە نینە، زەلام تژی رەخ و دوورێن وانن و دێ‌ شێن ژیارا وان یا سەخت بۆ ئاسان كەن و ژنبابا وێ‌ ژی یا دەیكینیێ‌ بۆ دكەت..

من دزانی كارێ‌ ژنەكێ‌ چەندا بزەحمەتە، تژی رەخ و دوورێن وێ‌ زارۆكێن هیر هیرك و زەلامێن ل رەخێن وێ‌، ب چاڤێن مێیەكێ‌ تەماشای وێ‌ بكەن.

ئەڤە بیست و هەشت سالە و د چوار سالێن ئێكێدا، هەر شەڤا گەرا من با، ئەز ل بەر سەرێ‌ وی یا روونشتی بووم و گەلەك جاران من ژ لاندكێ‌ د ئینادەر و من ل سەر پێن خوە دنڤاند.. هەر شەڤا گەرا وی با، ئەو لهنداڤی ژنبابا وییا بۆ وان بوویە دایك و باب د روونشت و كت كتە زارۆكێن خوە د نخافتن و ب ئەنیێن وانڤە ماچیدكر..

 ئەڤە بیست و هەشت سالە جار گەرا منە و جار گەرا وی، نە ئەو شیایە دڤان بیست و هەشت سالاندا ببیتە بابەكێ‌ باش و هەڤژینەك باش و زارۆكێن خوە لدوورێن خوە كومڤەبكەت.. نە ئەز شیایمە، ببمە دەیكەكا باش و كورێ‌ من سەروچاڤێن من باش مێزە بكەت و من تێر هەمبێز بكەت.. 

 

 

 

د رۆژناما ئه‌ڤرو ژماره‌ 2407 یا رۆژا 14/8/2018ێ دا بلاڤ بوویه.‌

ليست هناك تعليقات: