2023/07/01

قاتێ‌ پێنجێ‌ ژوورا ژمارە دو

دیاری بۆ نوژدار "سەعد كازم"


ئەڤە ب هژمار بوونە هەیڤەك و دو رۆژ، ئەز نە روونشتیمە سەر كەلێژا خوە و من ئاگەهـ ژ كەلەخێ‌ خوە نە. ل دەستپێكێ‌، دەستەكێ‌ من بتنێ‌ هەمی رابوون و روونشتنێن من بوون، ئەوی دەستی ژی هەمی داخوازیێن من نە دگەهاندن، بتنێ‌ مەسجا من بوو ژ بۆ ئەوێن ل هنداڤ سەرێ‌ من، كا ئەز چەند هەست ب ئازارێ‌ دكەم..

دڤی ماوێ‌ ئەز ل سەر ڤی تەختی، هەر كەسێ‌ من سلاڤەك ژی كریێ‌ دهات و پەسنا من دكرن، هندەك سەروچاڤ چەند ژمێژە بوو، نەكەتینە بەر چاڤێن من و ئها ئێك ئێكە ئەو رۆژ یێن دهێنە بیرا من، هەر ژ دەما مە ئێك ناسكری و كا چ دناڤبەرا مەدا هاتیە روودان و چێبووی..

دڤان رۆژێن مانا مندا و ئەز كەلەخەكێ‌ درێژكری، چەندا حەزا رابوونەڤەییا من د خواستن، دوو جار هندا حەزدكر ئەز ڤێ‌ جیهانێ‌ بجهـ بهێلم. هەر كەسێ‌ دهاتە هنداڤ سەرێ‌ من، دەستێن خوە بلند دكرن و دوعایێن خێرێ‌ بۆ من د خاستن، لێ‌ من دزانی ئەو دوعایێن بەرۆڤاژی لمن دكەن، ئەوان دڤێت ئەز ئێك لایی ببم، یان د ژیانێدا بمینم یان ژی ب ئێك جاری وان بهێلم. هەر زوو من مرازا وان دزانی و چەند بێهنا من یا تەنگ، بێهنا من تەنگ تر دكرن..

من كەلەخێ‌ خوە و ئەو دهێلان و ئەز لدویڤ سەرێ‌ خوە دچووم، هەر ژوورا ئەز د گەهشتمێ‌، ب هژمار شەش تەخت و شەش نەساخ و بكێمی شەش كەسێن دی لهنداڤ سەرێ‌ وانن و ل بەر خزمەتا وانن، پرانیا وان ژی وەك من دانعەمرن و دێ‌ هزركەی، ئەڤ قاتە بتنێ‌ بۆ كەسێن بناڤ سال ڤەچوویان یێ‌ هاتیە تەرخانكرن.

 نە رۆژەكێ‌ و دویان و سییان ژوور ژوور من قەست دكرێ‌، كەسەك وەك من یێ‌ بێ‌ پێژن نەبوو، هەمیان شییان هەبوون، هندا شیانێن ئاخفتنێ‌ و هندا شیانێن رابوون و روونشتنێ‌ و خوە خارن ژی لمن هزرەت بوو! دا قەستا كەلەخێ‌ خوە كەم و ئێدی من نەدڤییا دەستێ‌ من ئازارێن من بگەهینتە ئەڤێن لهنداڤ سەرێ‌ من و خزمەتا من دكرن، چەند من خەلكەك یێ‌ ب خوەڤە مژوول و ماندیكری. ئها ئەڤە ئەو رۆژە یا من بەرهەم تێدا چاندی و ئەزێ‌ وی بەرهەمی د كێشمە بەر سینگا خوە!!

هەمیان دزانی ئەڤ قاتە یێ‌ بێ‌ وەغەرە و كێم كەسان دەرفەتا هەی ژێ‌ دەركەڤن، بتنێ‌ دوو كەس نەبن، ئەو نۆژدارێ‌ هەرو دهاتە هنداڤ سەرێ‌ من و چارەسەرییا من دكر و ئەڤ كەسێ‌ گیانی ژ قركا مرۆڤان د هەلكێشیت! هەردوویان ملێن خوە دبەر ئێك را بر بوون، بتنێ‌ من دزانی ئەو هەردوو چەند هەڤركیێ‌ ل سەر مرن و ساخبوونەڤەییا من دكەن..

 چەند نوژدارەكێ‌ سەر رەق بوو، نەدڤییا من بدەست هەڤركێ‌ خوەڤە بەردەت و لدووماهی جار، دوعایێن نەمانا من ژ مانا من زێدەتر لێدهاتن، لێ‌ سەر رەقییا نوژداری، سەر ژ هەمییان ستاند و دەستیرییا زڤراندنا من بۆ مال دووماهی نیشانێن هەڤركیەكا شكەستی بوون، نوژداری ئیمزا خوە ل سەر كری!

ــــــــــــــــــــــــــــــ

               دو كەس هەڤركیێ‌ ل سەر ژیانا مرۆڤی دكەن، ئێك هەولددەت گیانی د لەشێ‌ مرۆڤیدا بهێلیت و ئەوێ‌ دی خوە ل بەر كێشانا وی گیانی ڤەنیساندی یە و ژیانێ‌ ژێ‌ د ستینیت، ئەڤ كەسێ‌ كەتیە ناڤبەرا ڤان هەردویان ژی، بابێ‌ من بوویە، هەیڤەك و دو رۆژان ل نەخوشخانا ئازادی ل قاتێ‌ پێنجێ‌ ژوورا ژمارە دو یێ‌ درێژكری بوو و بتنێ‌ دەستەكێ‌ وی دلڤلڤی و نوژدارێ‌ سەرپەرشتییا وی دكر، چووك نەدانان و داكەفتن بۆ هەڤركێ‌ خوە نەكر و نەهێلا لبن چاڤدێرییا وی گیانێ‌ وی بهێتە هلكێشان و بریارا ڤەگوهاستنا وی بۆ مال ئیمزاكر و پشتی چەند حەفتییان، هەڤركێ‌ وی سەركەفتنەكا ئێكلایەنانە راگەهاند و گیانێ‌ وی ژ قركا وی راكێشا..

 رەحمەت ل گورا تە بن، ئەوێ‌ تە ئەم فێری ژیانێ‌ كرین و ئەم قەردارێ‌ تە و دەستخوشی بۆ تە ژی بن نوژدار، كو تو هەڤركییا مرنێ‌ دكەی و پاراستنێ‌ ل سەر ژیانێ‌ دكەی.

 

دكوڤارا رامان ژمارە 223 ل رۆژا 5/12/2015 بلاڤبوویە

ليست هناك تعليقات: