2022/02/03

رۆژەكێ ل توركییا؟!!

 عبدالرحمن بامەرنی

ئەز دێ ژ نەخوشیەكا خوە بابەتێ خوە نڤیسم، بۆ چەندین سالان من ھەست ب نەخوشییا ھەودانا گەریێ و بەلاعینا دكر، پرانییا نوژدارێن تایبەتمەندێن دھوكێ یێن دفنێ و گەریێ من سەرەدانا وان یا كری، زێدەتر وانان ژی دگوت بەلاعینن و لدووماھیێ ئەز وەستییام و من بخوە بێ راجێتا نوژداری، سەرەدانا دەرمانخانان دكر و من حەب وەردگرتن، لێ پرانییا جاران ژی وان حەبان مفا نەدگەھاندە من.
درێژ ناكەم رۆژەكێ من بریاردا ئەز قەستا نوژدارەكی بكەم و لدھوكێ یێ بەرنیاس نەبیت. ئەو بوو ل بەرامبەری دولار سەنتەر، نوژدارەكێ ناڤێ سیێ ئوسێ بوو و من بۆ خوە گوت ل دھوكێ ئەڤ نوژدارە نینن. من سەرەدان بۆ كر و پشتی پرس و بەرسڤان و كا ئەز چ كاری دكەم (چەندین سالان سەعەتچی و نڤیسەر)، گوتە من ھەرە (تیشكەكێ) بۆ ستویێ خوە بگرە. دەما من نیشادای، گوتە من (فەقەر)ەكا ستوویێ تە كێشەكا بچیك یا تێدا و دەما سار دبیت د ئێشیت.
ئەز دێ كورت ڤەبرم پشتی من چارەسەری خاری، چوومە نەخوشخانەكا حكومی و نوژداری گوتە من تە خێرە، من گوتێ من چ كێشە نینن و من كێشا خوە نوژدارێن دھوكێ بۆ گوت و من گوتێ ئەز سەرەدانا كلینكیا چ نوژدار بكەم؟!!
مەبەستا من ژڤێ ڤەگێرانێ، پرانییا نوژدارێن مە، دەما نەخوش سەرەدانێ بۆ بكەت، نابێژیتێ ئەڤە تایبەتمەندییا من نینە و دێ دەست ب دانا دەرمانان كەت و پارێن خوە وەرگریت، خوە ل كومەلگەھێن مە ژی ھوسانە، مرۆڤ نزانیت دێ چاوان سەرەدانا نوژدارێ دروست كەت!
من گوت رۆژەكێ ل توركییا! ئەز دگەل نەخوشەكی چوومە توركییا بۆ چارەسەریێ، ل كومەلگەھا مە قەست كریێ، ئێكەم جار ئەم چووینە دەف نوژدارەكێ، پشتی مە نیشانێن نەخوشیێ گوتینێ، وی شنی بەرێ مەدا نوژدارێ گرێدان ب نەخوشیێ ڤە ھەی و ئەگەر ل دھوكێ ژی و تایبەت كومەلگەھێن مە یێن نوژداری (كو من بخوە نەدیتە ئەگەر ھەبن ژی)، تشتەكێ ھوسان ھەبیت، بەری نەخوش بكەڤیتە دەستێ نوژداران و بەریكێن وی بھێنە ڤەچراندن و تژی (مەعیدا) وی گێچێ نەدروست بكەن، ما باشتر نینە ئەگەر نوژدارەكێ شیرەتكار بتنێ بۆ ڤان شیرەتان ھەبیت و خوە ئەگەر تشتەكێ كێم ژلایێ كومەلگەھا نوژداری ڤە بۆ بھێتە خەرجكرن ژی؟!!
ئەڤە ژبلی ئەڤ پارێ دەردكەڤیتە ژ دەرڤە و زەحمەتییا نەخوش دبەت تا دچیتە ئیرانێ و توركییا...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10216491664164461&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: