2022/02/03

حكومەتێ ب كرێ بدەن؟!!!

عبدالرحمن بامەرنی

ئێكەم جار و بەری بێژنە من تە چاڤ ب حكومەتێ نارابن، چیرۆكا من دگەل كارەبا (عام) و پیڤەرێ ئاڤێ بزانن! رۆژ نیڤرو بوو و ئەو سەعەتەك بوو ئەز ھاتیمە مال، (7) جاران كارەبا (عام) چوو و پشتی چەند خولەكان داھێتەڤە و من تەلەفونا (صیانێ)كر، بۆ من (3) دەقیقا بابەتێ كارەبێ و پیڤەرێ زیرەك (شەرح)كر و ھیچ تشتەكی تێنەگەھشتم، ل دووماھیێ گوت: دبیت كارەبا تە یا دروست بیت لدویڤ ئەمپێرێن بۆتە دھێن، لێ دیارە كەسەك ل (محەلێ) دچیت (قاتعی) دئینتە خارێ و بلندكەتەڤە و پاشی پێشنیار دا من، كو بچمە رێڤەبەریا گشتی و ژ وێرێ (عەریزەكێ) بدەم و بچمە بەشێ سەخبێریێ، كو بھێن پیڤەرێ من یێ زیرەك ل مالێ ب پشكنن، كا یێ دروستە یان نە.
ئەوا ل سەری كێشا كارەبێ یە و دا بھێینە سەر بابەتێ پیڤەرێن زیرەك یێن ئاڤێ و نڤیسینا (عەریزێ). من پارێ ئاڤێ ھیچ جارەكێ گیرونەكریە و دەما گوتی پیڤەرێن ئاڤێ گرێدەن، ئەز ژ بەراھییان بووم یێن من پیڤەرەك ژ بازاری كری و من كەسەك ئینای پیڤەری ل سەر حەنەفییا (رەئیسی) گرێدەت. لێ یا من تێبینی كری، پارێ من یێ ھەیڤانە چەند قات یێ دھێت و راستی بیت، من ژی ئێدی پارە نەدا! تا رۆژەكێ ژمێریار(عەداد) ھاتی و مە ژێ پرسیار كری؟ گوت: مانێ خانیێ وە یێ كریە (تجاری)!.
ھەر چاوا بیت چوومە رێڤەبەرییا ئاڤێ و ژڤێ ژوورێ بۆ ژوورا دی و گوتە من عەریزەكێ بدە؟ درێژناكەم دوو رۆژێن دی ژی مامە ب مامەلێڤە و دوو رۆژان، اخوازا دەستوریێ و ھەر باش بوو من ترۆمبێل ھەی، ئەگەر دا پارێ تەكسیێ ژی چیتە سەر!!.
دا بزڤرمە سەر (ب كرێدانا حكومەتێ!!)، پێنەڤێت ژی كەس ڤێ گوتارا من(خەلەت) لێكنەدەت، ژبەركو بتنێ ئەز دێ چیرۆكەكێ ڤەگێرم و ئەو ژی ل سالێن حەفتیان ل ھەلكەفتەكێ، رۆژنامەنڤیسەكێ فەرەنسی پرسیارێ ژ (مەسعود محەمەد)ی دكەت: ئەگەر كورد بۆنە حكومەت، تو ژی كریە سەرۆك، دێ چاوان حكومەتێ برێڤەبەی؟
مەسعود محەمەد د بەرسڤێدا دبێژیت: من ناكەنە سەرۆك.... ئەگەر ئەڤە روودا ژی، دێ ماوێ (10) سالان وەلاتێ خوە ب كرێ دەم و ھەمی وەزیر و پەرلەمان و كاربەدەستێن حكومەتێ ژ وەلاتێن ئەسكەندەنافی ئینم، كو ئەو وەلاتی برێڤە ببەن و داھاتێ وەلاتی ژی كەمە (4) پشك، سێ پشك بۆ وان و پشكەك بتنێ بۆ مللەتێ من.
رۆژنامەنڤیس ب سەرسورمانیڤە دبێژیتێ: دێ بۆچی ڤێكەی؟!!
مەسعود محەمەد دبێژیت: ئاخر ئەز دزانم ئەگەر ئەم كورد وەلاتێ خوە برێڤە ببەین دێ چەند بەرەڤ وێرانیێ ڤە بەین! لێ ئەگەر دڤان دەھـ سالاندا ئەم وەلاتێ كوردستانێ ھەمیێ ژی بدەینێ، بتنێ دێ لبن دەستێ وان فێری حوكمداریێ و وەلات برێڤەبرنێ بین، ھێشتا ھەر ئەم مفادارین، ژبەركو وی دەمێ دێ فێربین چاوان وەلاتی برێڤەبەین.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10216582272189605&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: