2022/02/03

بەرھەم یان ھشیار؟!!

 عبدالرحمن بامەرنی

چ بەرھەم بیت یان ھشیار بیت! وە راستی بڤێت ل ھەرێما كوردستانێ، ئەم پێدڤی ھەردووكاینە و نە ئەم مللەتەكێ ھشیارین ل سەر دەستكەفتێن خوە و نە ژی ئەم مللەتەكێ بەرھەمدارین و بشێین مفای ژ ئەوا مە ھەی وەربگرین.
ئەز بەحسا ھەردوو بەرێزان ناكەم، ژخوە ھەردووكان پێگەیێ خوە یێ سیاسی دناڤ حزبێن خوەدا ھەیە و ھەردوو حزب پشتەڤانیێ بۆ دكەن و یێ شەرێ سار بۆ دكەن، ژبلی كو ھەردووكان سەربورا دەستھەلاتێ ھەیە دناڤ حكومەتا عیراقێ دا و ئەڤە ھەمی بابەتێ من نینە و ئەز خوە ل تێلێ نادەم، یا من دڤێت بتنێ ئەز نمونەكا گەلەك بچووك بینم و ب بابەتێ خوە ڤە گرێدەم، كو ژ رێكەفت ناڤێ ھەردوو بەرێزان ھەلگرێ نیڤشكێ بابەتێ منن، یێ من دڤێت ژێ بەحس بكەم، ئەو ژی بەرھەمداری و ھشیاری.
بابێ من رەحمەت لێ بیت، سەرھاتیەك ڤەدگێرا و دگوت: "خوینداری كەفتە دناڤبەرا دوو گونداندا و ل بەر ئێك راوەستان، ل گوندەكی چەند كەسێن عاقلمەند دگەل ئێك روونشتن و بریاردان كەسەكی ب دزیكیڤە فرێكەنە گوندێ دیتر بۆ سەح و سییان، ئەگەر خەلكێ وی گوندی مژوولی جوت و جوتیاریێ بن و پەز و حێوانان و كەسەكی ژوان گوت داسكا من یا نەخوشە و ئێكی گوت دەستكێ مەربێلێ یێ شكەستی و ئێكی بەحسا ئالفێ حێوانی كر، ئەم دێ ب سەردا گرین و تولێن خوە ژێڤەكەین، ژخوە ئەگەر قەسەو سوحبەتێن وان ل سەر چەك و سیلەحی بن، ئێكی بەحسا فیشەكا كر و خەنجەرێ و ئاخفتنا وان ل سەر تولڤەكرنێ و بەرگریێ و شەری بیت، ئەم دێ چین داخازا سولحێ ژێكەین". ئاخ بابێ من تو چەندێ مەزن بووی بڤان سەرھاتییان، خودێ بێژێ وی ھینگێ دزانی دێ حزبێن مە ھەمان كێشە ھەبیت؟!!
ئێ راستی ژی بیت د ئەڤروییا مەدا و بێ بەرھەمییا مە ل ھەرێما كوردستانێ، قەیران یا دبێژیتە قەیرانێ جھێ من بكە و ژ نەھشیارییا مە ل سەردەستكەفتنێن مە دگەل عیراقێ، ئەڤا ددەستورێ عیراقێ دا لبن فشارا ئەمریكا و ھەڤپەیمانیێن وێ بۆ مە ھاتیە نڤیسین ژی، لبیرا وە بیت بڤی دەست و داری و ژبێ تفاقییا مە، دێ برگەیێن وێ ھێنە گوھورین و ئەم بتنێ دێ تەماشەڤان بین!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10216568641608849&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: