2023/07/11

قەرەچكییا مە (بامەرنی)یا!

عبدالرحمن بامەرنی

بابەتێ ئەز دێ ل سەر نڤیسم، رێك بەحسا (راجێتێن نوژدارانە)، لێ هەر بۆ خوشییا خواندنێ، ئەز دێ هندەك چەپ و چیرا ل نڤیسینا خوە دەم. ددەمێ خوەدا، مە زارۆكێن بامەرنێ ب زمانەكی دگەل ئێك دئاخفت، مە دگوتێ قەرەچكی، ناڤئینانا من بۆ زاراڤێ (قەرەچ)، ژبەركو وان ژی زمانەكێ تایبەت بخوەڤە هەبوو، دەما دگەل ئێك دئاخفتن، بتنێ ئەو دئێك و دوو دگەهشتن و قەرەچكینیا مە یا هینگێ، لدویڤ سادەییا مە بوو و چ حیلە و حەوالە، چ دەست ناڤ دەستكانێ و دبنڤە پارە وەرگرتن دگەلدا نەبوو و هەمان قەرەچكینییا بەرێ، نوكە ب رەنگەكێ دی دهێتەكرنێ و هندەك دبێژنێ (كود)ێ نوژدار و دەرمانخانا و ئەڤا ب سەرێ من هاتی، ئەز دێ بەحس كەم.
ئەم چووینە كومەلگەهەكا نوژداری و كلینكییا نوژدار (س) و نوژدارەكێ ئەزمان خوش و یێ زیرەك ژی بوو، راجێت ژ نڤیسینێ پر كر، گوت دێ دوو گەرێن دەرمانان خون، وە دڤێت هەمیا ل سەر ئێك بكرن و وە ڤییا ژی هەر گاڤا ب دووماهی هاتن، گەرا دوویێ بكرن و مە گەرەك كری، بۆ گەرا دوویێ ژبلی دەرمانخانا وێ كومەلگەهێ، پێنج دەرمانخانێن دی من دانە سەر پێن خوە و ئێكی ژی نەزانی چ دەرمانن، دگەل دانوستاندنا من لدەف ئێكێ دەرمانخانێ، گوت: رەنگە ئەڤ كومپانییا ڤی دەرمانی دئینیت بتنێ بۆ دەرمانخانا وێ كومەلگەهێ بینیت و ئەڤە گرێبەستەكە دناڤبەرا واندا، دبیت ژی كودەكێ ڤەشارتی و رەنگە ئێك پیت بیت، دناڤبەرا نوژداری و دەرمانخانێ دا هەبیت!
ژبۆ خودێ دێ ڤێ بێژم، ل دەرمانخانا شەشێ، راجێتا نوژداری ژمن وەرگرتن و چوون بۆ من دەرمان ئینان و گوت: (ئەڤە هەمان كومپانی نینە، لێ هەمان جورێ دەرمانییە) و راستی بیت ئەز ب گومان كەفتم و گومانا من بۆ ڤی زمانێ (قەرەچكیێ و كودێن نوژداران ئەڤە غێر كومپانییە) و ما دێ چ زانم، كا ئەو دەرمان یێ دروست بوو یان ژی بتنێ دەرمانەكێ ئازارشكێن بوو؟!
----------------------
رۆژناما ئەڤرو ژمارە 3363 یا رۆژا 2023/7/11

ليست هناك تعليقات: