2023/04/05

ئومێدا من ھەمی ئەو بوو، بابێ من تێر خارنێ بخوت!

 عبدالرحمن بامەرنی

ئەز دێ ڤێ گوتارێ نڤیسم ژبەركو ئەڤە ھەیڤا رەمەزانێ ھات، ھەیڤا رەمەزانێ ژی ئەم ب ھەیڤا خێران ناس دكەین. د رەمەزانێ دا ئەم ژ بانگێ سپێدێ زكێ خوە دھێلینە برسی تا بانگێ مەغرەب، لێ مە چ جارەكێ پرسیار ژخوە كریە، ئایا بوچی ئەڤ زك برسیكرنە؟ مانە مەبەست ژ رەمەزانێ، دا ئەم ھەست ب كەسێن ھەژار، كەسێن برسی بكەین.
بەری زێدەتر بناڤ گوتارا خوەڤە بچم، ئەز دێ ڤێ سەرھاتیێ ڤەگێرم، ھوسا من خاندبوو، ل قوتابخانەكا ناوەندی یا كچان، قوتابیان د بێھنڤەدانا دناڤبەرا واناندا خارنێن خوە رێزدكرن و پێكڤە دخارن، كچەكا گەلەك ھەژار ھەبوو، ھەڤالەكا وێ ھەست پێكر و گوتێ تو ژی خارنا خوە بینە ناڤ یا مە و ھوسان دێ خارن تێكەلی ئێك بن و كەس نزانیت چ خارن یا كێیە و ھوسان دگەل مەدا دما و كەسێ نەدزانی كێ چ خارن دگەل خوە ئینایە. ئەڤێ چەندێ ڤەكێشا تا مە خواندنا ناوەندی بدووماھی ئینای و وی دەمی بابێ وێ چوو بەردلوڤانیا خودێ، بەرە بەرە حالێ وێ خوشتر لێھات، جل و بەرگێن وێ نویتر و روویێ وێ گەشتر، مرۆڤی ھەست دكر حالێ مالا وان خوشتر یێ لێھاتی، من وەسا ھزركر، ژێدەرەكێ پارەی یێ بۆ وان ژ جھەكی دھێت، من خوە گەھاندێ و من ژێ پرسی، نھێنییا ڤێ گوھورینێ چییە؟
دەستێ من گرت و كرە گری و گوت: ئەم ب شەڤێ ژ برسادا د نڤستین، من خوە دگرت كو رۆژا پاشتر ل قوتابخانێ دێ دگەل وە خارنێ خوم، دەیكا من ژی نانێ شیڤێ ڤەدشارت دا بۆ برایێن من بۆ تێشتا سپێدێ ب ھەلگریت و سپێدێ ئەز زوی ژ مالێ دەردكەفتم، بتنێ مەبەستا من، ئەو نانێ مای دا تێرا خووشك و برایێن من بكەت، بەلێ پشتی بابێ من چوویە بەر دلوڤانیا خودێ، ئێدێ ھەر كەسێ ل دەردوورێن مە، جیران، ناسیار، تا خەلكێن دویر ژی خێرا دگەل مەدكەن، تشتان بۆ مە دئینن، ژبەركو ئەم بێ بابین، ئەم سێوینە! ئەرێ ما ھەتا مرۆڤی سێوی دبیت شنی دێ خێر دگەل مرۆڤی ھێنە كرنێ؟!!
ئاخفتنا وێ یا ئەز گەلەك ئێشاندیم ژی، گوت: (من ھیڤی دخاستن، بابێ من تێر خارن خاربا، بەری ژیانا خوە ژ دەست بدەت).
ھیڤیدارم ئەڤ ڤەگێرانە پەیامەك بیت ژبۆ ھەمی خێركەران، بۆ ھەمی وان كەسان ئەڤێن ھەژارەك و دەست كورتەك ل نزیكی وان، كو راستی ژی بیت مە خەلكەك یێ ھەی پێدڤی ھاریكاریێن مەنە، مە خەلكەك یێ ھەی ب زكێن برسی زارۆكێن خوە د نڤینن و بلا ئەم دەستێ ھاریكاریێ بۆ بگەھینین.
------------------https://www.facebook.com/photo/?fbid=10218302578276182&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: