2023/04/05

بەس رۆندكێن سترانبێژا بیننە خارێ؟!!

 عبدالرحمن بامەرنی

دبەر خواندن و نڤیسینێ را، ھندەك جار ئەز خوە پاداشت دكەم، ئەو پاداشتا ھەنێ بەرێخوەدانا فلمەكییە یان ژی بەرنامەكێ تیڤیێ و تایبەتی ژی دەنگبێژێن كورد. ژوان دەنگبێژێن ئەڤرو من گوھدارییا وی دكر، سترانبێژێ كوچك و دیوانا (فەتاح دوسكی) بوو، ل سەر یوتیوبی، دیدارەكا كەڤن ل وار tv دگەل ھاتبوو كرن، دناڤ وێ دیدارێ دا سترانبێژی ستران دگوتن و دگەلدا بەحسا ژیانا خوەدكر و بەحسا كاروانیەكا خوە بۆ ناڤ گوندەكێ ئێزدییان كر و ل بەراھیێ ترسا وی ژ ئێزدییان و پاشی قەدرگرتنا ئێزدییان بۆ وی، براستی من پێش ویڤە شەرم ژخوە كر، بۆ وێ باوەرییا د سەرێ مەدا ھاتیە چێكرن، بەرامبەر كوردێن ئێزدی و یا كوردێن ئێزدیان بەرامبەر كوردێن موسلمان و ئەو ھزرا دوبەرەكیێ یا لدەف تاكێ كورد ھاتیە دروستكرن كو مە باوەری ب ئێكنەبیت و جارنا بناڤێ نەتەوەی و جارنا بناڤێ دینی ئەڤە دگەل مە دھاتەكرنێ.
ئەڤا من دڤێت دڤێ گوتارێ دا بینمە زمان، رۆندكێن ڤی سترانبێژی بوون، سەرەرای ھونەرمەند بخوە دھەست نازكن، لێ كزگریوكا كەتیە حەفكا وی تێرا وێ چەندێ ھەیە، ئەگەر سەركردە و بریار بدەستێن مە یێن كورد وێ كزگریوكێ ببینن، چاوان د حەفكا ویرا ئاسێ دما، ئەو دا دەستێ خوە ژ بەرژەوەندیێن خوە یێن تایبەت و یێن حزبی بەردەن و دا بەرژەوەندییا مللەتی و نەتەوەیی ب سەر ئێخن.
ڤی سترانبێژی دناڤ ھیڤیێن خوەرا گوت، ئەم دگەل نڤێژێن خوە دوعایێ بۆ كوردستانێ بكەین و كورد ھەمی ببنە ئێك، دەما گوتی (كورد ھەمی ببنە ئێك، ھەمی ببنە برایێن ئێك...)، وی دەمی ئاخفتنێ نەدڤییا خوە ژ گەورییا وی بینە دەر، داخێن ئێكنەگرتنا كوردان چاڤێن وی تژی روندك كرن و گوت ""من ئەڤە ژ ھونەرمەندا دڤێت، من ئەڤە ژ حەجیا دڤێت، من ئەڤە ژ مەلا دڤێت، من ئەڤە ژ سوفیا دڤێت و من ئەڤە ژ ........" و بێدەنگیێ خوە ب سەردا بەردا و ئێدی ئاخفتنێ چ بھایێ خوە نەما..
بەلێ مامێ سترانبێژ، دزانم مەبەستا تە ھونەرمەند و حەجی و مەلا و سوفی نەبوون، بەلكو مەبەستا تە سەركردایەتییا مە یا كوردی بوو، رێك ئەز دێ پێش تەڤە بێژم و دێ دوبارە ژی كەم، سەكردایەتییا كوردی ل بەرامبەری نەتەوەییا كوردی بەرپرسیارە، كو ئەڤرو دەستێ خوە بۆ ئێك درێژنەكەن و كورد ل سەر مێزەكێ نە رووننە خار.
خوزی ئێدی بەس روندكێن سترانبێژا، روندكێن دایكێن جەرگ سوتێ كەتبانە بەرچاڤ و بتنێ داخازیا وان ئێكگرتنا كوردان بایە، بلا ئەڤرو بەرۆكێ كوردان بەرژەوەندیێن مللەتی و نەتەوەیی بانە نەك وان دگەل ئێك.
ھین دشێن بینەرییا بەرنامێ دیدارێ ل سەر ڤی لینكی بكەن:
---------------https://www.facebook.com/photo/?fbid=10218160612727132&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: