2022/12/25

دەرگەھـ و سە و (حسێن حەسەن)

 

عبدالرحمن بامەرنی

ئەز دا ناڤێ كورتە فلمی ژی نڤیسم، لێ ژ بەدبەختییا من ئەز زمانێ ئنگلیزی نزانم و ئەڤێن ب فلمە فێستیڤالێ ژی رابووین، ھزرنەكرینە بۆ ئنگلیزینەزانەكێ وەكی من، بەرنامێ پیشاندانا فلمان و دەمێ وان ب كوردی بنڤیسن.
من رێك بەحسا ئێك ژوان (7) كورتە فلمێن ئەڤرو ئێڤاری ھاتینە پیشاندان و رولێ ئەكتەرێ دھوكێ (حسێن حەسەن)ی، كو د سروسەرمایەكا بەفریندا، ل چول و چییان و دناڤا باكوزیركێن بەفرێدا، دەرگەھەك ل پشتێ بوو و فلمی چ گەھاندبیت و ئەگەر ئەز چیرۆكا وی وەك خوە تێگەھشتبم، ئەو ژ لاوازیا فلمی نینە، بەلكو منەكێ بینەر وەسا فلم دیت و بۆ خوە بوی رەنگی شرۆڤەكر.
دبیت ئێكەم جار من ھزركربیت ئەڤە چ دەرگەھێ بێ مەعنایە ب پشتا ویڤە و لڤان گروچیا و سەقایەكێ بەفریندا دگەریت، لێ ئەوی جاران دەرگەھـ ددانا سەرعەرد و ئەو دەرگەھـ ڤەدكر، دیمەن ددیتن، جارەكێ ژی خوە ب كورسیكێ ڤە كربوو نوژ و وەكی سەی (بێ مەبەست/ دگەل رێزگرتنێ بۆ ھونەرمەندی)، دەنگ ژ خوە دئینا و سەیێ وی ژی برەخ ڤەبوو. رێك دیمەنێن پشتی سەرھلدانێ و حوكمرانیا كوردان تا ئەڤروكە شەریت شەریت دھاتە بەرچاڤێن من، شوونا ئەم دەرگەھان ڤەكەین و بەرەڤ پێش بچین، ئەم یێن ماینە ب كورسیكێ ڤە و ئەز دیمەنێ من ژێ بەحسكری دوبارە ناكەم.
كورتە فلمێ دیێ من حەژێكری راستی، كو ئەز بێژم یێ ژمارە شەش بوو، كومەكا سەربازان شەھید كەفتبوون و ھەر ئێكی ژوان چیرۆكەك ھەبوو، كو ڤەگێرێ وان چیرۆكان ژی زارۆكێن وان كوشتییان بخوە بوون، تا لجھەكی كامیرە ل سەر سەرێ بریندارەكێ راوەستییای و ھێشتا حەفكا وی خوە دقوتا و بسەرخوەڤەھات و لێ ژ بەدبەختییا وی، سەربازەكێ دوژمن تڤەنگ قیچكرێ و نەشەقیا و ب برینداری و ژ وی و ژیێ دی، كا دێ كی یێ دی بەری كوژیت، لێ دەنگێ رادیویێ، لاسلكیێ مزگینیا راوەستاندنا شەری راگەھاند و ھەر ئێكی خوەدا كوژیەكی و جگارە ھاڤێتنە بەر ئێك، ب مەبەستا سەروك پێكھاتن و ئێدی كورێن ھەژارا ناھێنە كوشتن. لێ سەربازەكێ دی ژ نشكەكێڤە دھێتە ھنداڤ سەرێ وان و بۆ وی كێشە نینە كی ژوان ھەڤالێ وییە و كی دوژمنێ وی، ئەوی شێلكەكا گولەیان ل ھەردوویان رەشاند.
دەستێن وە خوش بن دەرھێنەرێن ھەردوو فلمان، وە پەیاما خوە ب رووھنی راگەھاند و منەكێ بینەر ئەو پەیام وەرگرت، ھیڤیدارم گەلەكێن دی ژی ب ھەمان دیتن پەیاما وە وەرگرتبیت.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10217809891359317&set=g.209899095715001

ليست هناك تعليقات: