2022/06/23

بۆ ژنان.. ئەگەر وە بڤێت ھەڤژینیا وە یا سەركەفتی بیت؟!

 عبدالرحمن بامەرنی

من گوت بۆ ژنان، مەبەستا من ئەو نینە ئەز لایەنێ زەلامی بگرم و یێ ژنان بەردەم، لێ بەرێخوەدانا من بۆ زەلامی دڤێ پرسێ دا دبیت تا راددەیەكی یا جودا بیت، ب كێماسی پشتی من ئەڤ كورتە ڤیدیویە دیتی، چالاكڤانەكا ژن د میانا دیدارەكێدا دگەل پێشكێشكارەكێ ھوسان بەحسا زەلامان بگشتی دكر، دگوت: "دەما زەلام ل بازاری یان جھەكێ گشتی دچن، ھەر ژنان بكەڤیتە بەرچاڤێن وان، ئەو حەزدكەن لدویڤ بچن و بەژنا وان چاڤێن زەلامان دكێشیتە خوە، ئەڤە ژی وێ رامانێ نادەت كو زەلام بتنێ ھزرا سكسی دكەن و ژبەر ھندێ زەلام ڤێ رەفتارێ دكەت، نەخێر ژبەركو زەلام ب سروشتێ خوە وەك زارۆكەكی یە و دەما ژنان دبینیت ب دەیكا خوە د شبھینیت و ئێكەم سەرنجا وی بۆ ڤێ چەندێ یە!!

 دبیت ئەڤ نمونا من ئینای پیچەك یا سەیر بیت یان ھندەك برەنگەكێ دی سەحكەنێ، لێ راستیەك یا بۆ ھەی و دیتن ژ دیتنێ جوداھییا خوە دكەت و ھەر بۆ زێدەھی جارەكێ د پارچە ڤیدیویەكا دی دا ھوسا ب بەرچاڤێن من كەفت، خودێ كورەك دا بۆ ژنەكێ و كچا وێ یا بچیك ھاتە دەف و یاری ب وی كوركی كرن و گوتە دەیكا خوە، نوكە تە كورەك و كچەك یێن ھەین؟ ژنكێ گوتێ نەخێر من دوو كور و كچەك یێن ھەین، كچك شووك بوو گوتێ چاوان؟ ژنكێ گوتێ تو ئێك و برایێ تە و بابێ تە ژی، چاوان ئەز چاڤدێریا تە و برایێ تە یێ ژنوو خودێ دای دكەم، وەسا ئەز چاڤدێرییا بابێ تە ژی دكەم. تا ڤێرە ئەز دێ نمونێ خوە بەس كەم، لێ ئھا دروست من بەحسا تێگەھێ (چاڤدانێ یە یان چاڤدێریكرنێ)یە، ئەو پەیڤا دڤێت ھەمی ژنەك بزانیت دێ چاوان ل سەر ڤێ پەیڤێ راوەستیت و ھەڤژیینا خوە پارێزیت، پێنەڤێت ژی سەركەفتنا ھەر ھەڤژینەكێ خوشییا ھەردوو ھەڤژینانە، سەرەرای ھەژاری و نەداریێ.

دا بزڤرمە سەر بابەتێ من مەبەست پێھەی:

ئەو تشتێ ژن تێنەگەھیت، تێگەھێ چاڤدێریكرنێ یە، ھەڤژینیا سەركەفتی دڤێت چاڤدێری بۆ ھەبیت و ئەگەر باخچەك چەند یێ جوان بیت، گولێن وێ و ئەو شینكاتی و كەسكاتیا دناڤ دا، بێھنێن خوش ھەبن، لێ ئەگەر رۆژانە چاڤدێری ل وی باخچەی نەھێتە كرنێ، ئەو باخچە دێ بەرەڤ چرمسینێ ڤەچیت و ھوسان دێ گەلەك ھەڤژینان بینی كێشە دناڤبەرا واندا دروست دبن، ئەگەر لدویڤ بچی، دێ بینی وان چیرۆكەكا حەژێكرنێ دناڤبەرا خوەدا ھەبویە و دبیت چەند سالان وێ حەژێكرنێ ڤەكێشابیت و لێ دەما بوینە ھەڤژین، ھەڤژیینا وان گەلەك دوم نەكێشا و ناكوكی سەرھلدان، بوچی؟ ئەكید ئەڤ ژن و مێرە ھەمان پرسیار ژخوە دكەن یان دێ ئێك لومەكەن، مانە ھەر ئەم بووین و مە دگوت بتنێ بگەھینە ئێك بلا مە ھیچ تشتەك نەبیت، پابوچی ئەڤ كێشێن ھەنێ دروست بوون!!

یا من دڤێت بێژم بۆ كوران و كچان، بۆ زەلام و ژنان، حەژێكرن و پرۆسا ھەڤژینیێ دڤێت چاڤدێریكرن بو ھەبیت، چاڤدێریكرنەكا بەردەوام ھەبیت، نابیت كچ دقوناغا كچینیێ دا ھەمی بەرھەڤیێن خوە جانكرنێ بكەت، لڤینێن خوە، ئاخفتنێن خوە و دەما شی دكەت بێژیت مانێ خلاس ئەز ب ئومێدا خوە گەھشتم و ئێدی دەستان ژخوە بەردەت، ئەڤە مەزنترین گەفە ل سەر ھەڤژینییا سەركەفتی، ژبەركو د پرۆسا یان قوناغا ھەڤژینیێ دا تشتەك نینە ب ناڤێ ھەمی تشت بدووماھی ھاتن و ئەم گەھشتین ھیڤیێن خوە، ژبەركو شنی ھندەك تشتێن دی سەرھلددەن گرێدای ژیانێ و گرفتێن ژیانێ و ئاستەنگێن ژیانێ، كو رۆژانە تشتێن نوی پەیدا دبن، ئھا دڤێت ژن و زەلام چاوان بەری قوناغا ھەڤژینیێ دچاوا بوون، نەرماتی دئاخفتنێ و رەفتاراندا كو زێدەتر نزیكی ئێك بن، بڤی رەنگی ژی ڤێ بەردەوامیێ بدەنێ، ھینگێ نە پارە و نە ھیچ تشتەك نابیتە ئەگەر كو دووركەفتن دناڤبەرا واندا دروست بیت و دێ ژیانا وان دگەل ئێك سەرەرای ھەر تشتێ بكەڤیتە رێكا وان، یا بەردەوام بیت، ژبەركو دێ پێكڤە چارەسەرییا بۆ ئاریشەیان پەیدا كەن و ل خوشیان ژی دێ كێكێ پێكڤە كەركەن.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 درۆژناما ئەڤرو ژمارە 3161 یا رۆژا 19/6/2022ێ بلاڤبوویە

 

ليست هناك تعليقات: