2019/09/08

كورتە چیرۆك

ـ ژڤان ـ(1)
ژ كیرێ‌ بۆ تە دەست پێبكەم؟ ئەوێ‌ سپێدەهیێ‌ وەك هەمی رۆژێن بەری وێ‌، ئەز لهیڤیا هاتنا (رەفێ‌) بووم، لهەمان جهی د راوەسیتام، یێ‌ من بۆ جارا ئێكێ‌ تو لێ‌ دیتی، یا راستر بێژم، ئەو جهێ‌ بۆ جارا ئێكێ‌ سەرنجا تە ئەز بۆ خوە راكێشایم! ئەزەكێ‌ سنێلە و ئەو وێنەیێ‌ من بۆ كچان د مێشكێ‌ خوەدا دروست دكر، هەر مێیەكا با، چاڤێن من بۆ خوە رادكێشان، لێ‌ هەر مێیەكێ‌ ئەو رێ نە ددا من، كو من هزرێن خوە رادەستی وێ كربانە و تو ئێكەم كەس بووی و ئێكەم مێ‌ بووی، كەنیەكا شەرمینووك د من وەردكەت..
هەر رۆژ، بەری تە ئەز ل ژڤانێ‌ بووم، تا تو سیار نە ببای، ئەز سیاری رەفێ‌ نەدبووم.. ئێك جار ژی نەشییام ل رەخ تەنشتا تە، ل سەر كورسیكێ‌ جهێ‌ خوە بكەم و هەر جار ژی ژ بەدبەختییا من، تو ل تەنشتا كەسەكێ‌ دی د روونشتی و تا دووماهی جار، تو ل بەر تەنشتا كەسەكێ‌ دی رازایی..!


(2)
من مەسجا خو بۆ فرێكر و ئەز لهیڤیا ژڤانی مام.. من تابلویێ‌ بیرهاتنان بۆ دانا بەر چاڤێن وێ‌ و ئەو دناڤ پەیڤێن مندا بەرزە بوو.. من ژڤانێ‌ دیدارەكێ‌ ژێ‌ خواست و وێ‌ ئەو ژڤان تێكەلی مێیاتیا خوەكر.. ئەم ل ژڤانێ‌ دیدارێ‌ رێككەفتین و مە كودێن خویێن پەیوەندیكرنێ‌ لێك گوهارتن.. ڤەخوارنا قەهوەكێ‌ دێ‌ مە گەهینتە سەر ئێك مێزە و پشتی سیهـ سالان، دێ‌ ئێكەم ژڤانێ‌ دیدارا مە، ڤەخوارنا قەهوەكێ‌ بیت..
(3)
پشتی سیهـ سالان، دیدارا مە دەستپێكر و پشتی سیهـ سالان، مە هەردوویان ئێك خوزی هەبوو و پشتی سیهـ سالان، مە بیرهاتنێن سیاربوونا "رەفێ‌" د بەر ڤەخوارنا قەهوێ را دوبارەكرنە ڤە.. ئەو رۆژ ئێك و ئەڤە دو، ب قەد سلاڤەكێ‌ ژی، دیدارا مە دەست پێنەكرەڤە..!
درۆژناما ئەڤرو ژمارە 2645 ل رۆژا 27/8/2019 دا بلاڤ بوویە.

ليست هناك تعليقات: